בהמשך לפוסט הקודם שלי על מנוע חיפוש ייעודי ברשתות החברתיות. הנה עוד מנוע מרתק שמאחזר מידע בזמן אמת מרשתות חברתיות מובילות, כגון פייסבוק טוויטר יוטיוב (בהקשר של סרטוני וידאו) תמונות ועוד.
מה שמעניין במנוע החיפוש social mention הוא שהוא גם מספק ניתוחי אנליטי של התוצאות בזמן אמת. עם גרפים של חלוקה לאחוזים. כמה הוזכרה המילה או המחרוזת שחיפשת ברשת כזו וברשת אחרת, מה הכי חם ואיפה ועוד.
בדומה למה שנאמר לגבי מנוע החיפוש הייעודי הקודם גם למונע כזה ישנם היבטים ושימושים עסקיים. שוב בעיקר בתחומי סקר שוק מהיר לגבי מוצר חברה או אדם ודברים מין הסוג הזה.
קישור למנוע החיפוש: social mention
בנוסף אני מצרף סרטון שמסביר בצורה פשוטה על אופן השימוש וקריאת התוצאות מהמנוע:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה