סוף טוב – חיפוש טוב, או, למה חשוב להטמיע מנוע חיפוש פנימי בתוך האתר
בעידן שבו הסבלנות פסה מן העולם, הזמן
שווה כסף ומי שלא מוצא את מבוקשו מהר עוזב, חובה על בעלי האתרים להטמיע מנוע חיפוש
פנימי טוב בתוך האתר.
אורי ברייטמן, בעל הבלוג חופש החיפוש מונה מספר יתרונות להטמעת מנוע חיפוש פנימי בתוך האתר. לדבריו,
המנוע מאפשר לאתר דפים בתוך האתר וכך לשלב קישורים פנימיים בעמודים חדשים. ניתן
למצוא דפים פנימיים "נסתרים" ולענות ביתר קלות על שאלות הגולשים. המנוע
נותן מענה לגולשים שאינם אוהבים לנווט באתרי האינטרנט ואלו פונים מייד לחיפוש
באמצעותו. כמו כן, הוא מאריך את זמן שהותם של הגולשים באתר ומגדיל את שביעות
רצונם.
גם זהר עמיהוד, מומחה לקידום אתרים
ויועץ שיווקי באינטרנט, מעלה על נס את חשיבות מנוע החיפוש הפנימי בתוך האתר. בכתבה
ב-SEOreport הוא מציין את חשיבות המנוע הפנימי ככלי המאפשר לנו ללמוד על דפוסי
ההתנהגות של הגולשים ועל מושא חיפושם – היינו, מה הם מחפשים. לדברי זהר עמיהוד, שימוש
במידע הנאסף ושילוב של אותם מילים וביטויים שבהם משתמשים הגולשים במהלך החיפוש בתוך
הטקסטים שבאתרנו, תורמים לתנועה רבה יותר דרך גוגל ואף מסייעים לנו להרחיב ולשפר
את היצע השירותים ו/או המוצרים בתוך האתר.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה